14 Şubat 2014 Cuma

Canlarıma....

Sevgililer günü geliyor, herkeste bir telaş, tüm kadınlarda acaba dolu umutlar. Bir kadın olarak hep demişimdir iyiki erkek değilim , bir kadının nazıyla -cazıyla uğraşmak zor il, ha ben bunu bir kadın inceliği -kadın ruhuyla söylüyorum. Bir erkek olsaydım sanırım , işime gelince naz çekerdim , neyse konumuz bu değil.
Sevgililer günü , tamam hepimiz biliyoruz ki modern çağın bir kandırmacası. Bende böyle düşünüyorum, ama hediye almayan - almasını bilmeyen yada bir neden olmadan birşey almayı gereksiz gören erkek cinsi için olmazsa-olmaz... Ha bazı laflar döner ortada " biz sevgilimiyiz?evliyiz" ,yada biz özel gün kutlamıyoruz vs. vs... Bence siz kendinizi kandırmaya devam edin sevgili insancıklar, sevdiğiniz bir kişiye seni seviyorum demek için yılın 364 gününü boşa geçiren biri iseniz , bu gün vereceğiniz en güzel hediyenin içten bir " seni seviyorum" demek,  için neden bir fırsat olmasın? Siz neden sevdiğiniz yada birlikte yaşadığınız, ısrarla  ortada bıraktığınız çoraplarınızı sabırla kaldıran, sizin bitmek bilmez isteklerinize koşabilmek için saçını süpürge eden bir kadına yada nadiren erkeğe neden hediye almayasınız ki? Neden yani neden?  Evinize alacağınız bir son model televizyonun bile tüm özelliklerini öğrenmek için uğraşıyorsunuz da, neden eşinizin tüm özelliklerini öğrenmiyorsunuz?  Üstelik alırken beğendiğiniz televizyonun sonradan beğenmediğiniz bazı özellikleri değiştirmeye çalışıyormusunuz?  İşte sizin yaptığınız bu, ben şimdi alıyım sonra değiştiririm diyorsunuz . Ve ne oluyor biliyormusunuz eşiniz de aynen tv gibi orijinali değiştirilmeye çalışıldığı için bozuluyor , mutsuz oluyor-mutsuz ediyor.
Kendinize de sevdiğinize de bu işkenceyi yapmayın canlarım . Ne yazık ki insan olarak yaşayacağımız bir hayatımız var . Onu da ne kendiniz için yaşanmaz kılın ? Nede bir başkası için. Hayat  siz bir şey yapmasanız bile yeterince zor ve karmaşık. . Azıcık bir çaba ve emekle başedilemeyecek kadar değerli... Yani elinden gelenin en iyisini yapmak zorunda olduğun bir güzel oyun hayat. Bizim boşverlerimize -aman diye geçiştirmeye kalkabileceğimiz bir oyun değil.

Sabah uyandığınızda, yanıbaşınızda olan kişiye içten bir gülümseme ile günaydın diyorsanız, yada evinizi paylaşım dünyasına çevirebiliyorsanız, çocuklarınız ikinize ait en değerli şeyse zaten birgün değil , hergün size sevgililer günü , ama yine de olsun aşk dolu sevgi dolu birgün geçirmenin kime ne zararı olabilir ki?
Sevgi ve aşk dolu birgün diliyorum , sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder