5 Mart 2014 Çarşamba

Ragazzo Solo, Ragazzo Sola...

Dün akşam geç bir saatte , tv'deki şu paralı kanalların birinde , tesadüfen bir filme rastladım. Aynı anda oğlum Emre diğer televizyonda , Recep İvedik filminin ilkini defalarca izlemesine rağmen ,büyük bir gürültü ile gülerek, izliyordu. Annelik içgüdüsüyle onu o filmin başından kaldırmak için hemen filmin özetine baktım , hoşuma gitti , hemen birlikte izlemeyi teklif ettim, şaşırtıcı bir şekilde kabul etti . Filmin adı ' Sen ve Ben ' , 14 yaşındaki utangaç, insanlardan sürekli kaçma eğiliminde ki Lorenzo 'nun kayak tatiline gitmek yerine , evlerinin bodrumunda geçirdiği 7 günü anlatan psikolojik -dram türünde güzel bir film.
Lorenzo , düzenli ,bir erkek çocuktan beklenmeyecek ölçüde temiz ve planlı bir çocuk. Ardından üvey ablası Olivea çıkar gelir bodrum katına,ama kendisi bir bağımlıdır ve istemeden de olsa birkaç günü iki kardeş birlikte geçirirler. Beni en çok etkileyen ,iki kardeşin bir David Bowie şarkısı olan ''Ragazzo Solo,Ragazzo Sola'' adlı şarkısında ki dansları oldu. Hele şarkıya bayıldım, inanılmaz büyülü ,  insanı aşkın kanatlarında uçuran ,yeni başlangıçlara kayıtsızca tamam dedirten bir şarkı...
Sonunda ; iki kardeş hayatlarında ki çıkmazları açmazları birbiri ile çözmeye çalışıyor , ve başarılı da oluyorlar.Bu arada ben bunları sizlerle paylaşırken , Emre şarkıyı yüksek sesle dinliyor ve söylemeye çalışıyor ,gitarıyla da çalmaya uğraşıyor, anlaşılan o ki annelik içgüdüsü her zaman işe yarayan bir şey.... Ne güzel değil mi?

1 yorum: